نحوه تکمیل پرسشنامه فردی
1396/7/4 سه‌شنبه

نحوه تکمیل فرم اطلاعات فردی

 توجه به نکات زیر در مورد تکمیل فرمهای مشخصات فردی ضروری است .

1- باید توجه شود که دقیق بودن اطلاعات در این فرم جهت بررسی کامل و بدون نقص بودن ضرورت دارد    و باعث سرعت انجام کار می شود.

2- کدملی ده رقمی بطور صحیح وارد شده و در صورتی که در ابتدا یا انتهای آن عدد صفر وجوددارد حتماً آن را بنویسید (ده رقم(.

 3-در اولین جدول فرم داوطلب مشخصات فردی خود را دقیقاً طبق مندرجات شناسنامه باید تکمیل نمایید مثلاً اگردر شناسنامه نام فردی اسداله درج شده نوشتن کلمه الله یا ا... اشتباه می باشد وحروف [ی]و [ئ] در کلماتی مانند رضایی یا فائزه باید مانند شناسنامه نوشته شود. 

در قسمت تاریخ تولد روز و ماه تولد نیز ذکر گردد.

4- در قسمت مشخصات تحصیلی فقط به نوشتن آخرین مقطع تحصیلی اکتفا نشده وحداقل اطلاعات دو مقطع قبل از آن را نیز کامل شود و در صورت وقفه تحصیلی و یا انصراف از تحصیل علت آن را بصورت واضح وروشن ومختصر (در یک سطر یا عبارت بیان گردد).

در ضمن افرادی که تحصیلات حوزوی دارند ضمن درج کد حوزوی خود حضوری  و یا غیر حضوری بودن تحصیل خود را ذکر نمایند.

5- در صورت تکمیل جدول کسب مقام علمی، فرهنگی، ورزشی و غیره باید مدارک آن ضمیه گردد در غیر این صورت امتیاز مربوطه به شما تعلق نخواهد گرفت ضمناً فقط مقامهای کسب شده در سطح شهرستان، استان و کشوربه بالا امتیاز دارد.

6- جدول محل کار شامل ستونهای درج مشخصات وآدرس محل های اشتغال داوطلب می باشد (هم محل کار های قبلی وهم فعلی)و دولتی یا غیر دولتی بودن تفاوتی ندارد. تکمیل این جدول به سرعت بررسی پرونده کمک می کند اما تنها در صورت نیاز امتیاز سابقه‌کاردر ضوابط انتخاب اصلح برخوردار خواهید شد که گواهی اشتغال رابا ذکر مدت و عنوان شغلی (پست) خود ارائه نماید

7- جدول سوابق سیاسی وجرائم مربوط به سوابق سیاسی منفی یا جرائم داوطلب و یا بستگان درجه یک وی می باشد و در صورتی که داوطلب قبلاً سابقه بازداشت و یا زندان داشته باشد این جدول کامل می شود.

باید توجه داشت که سوابق سیاسی تمامی کارکنان قبل از اشتغال از مراجع ذیصلاح استعلام می گردد وتکمیل این جدول از یک طرف سبب تسریع کار واز طرفی نشانه صداقت داوطلب استخدام است ودر ضمن یادآور میگردد هر جرمی بعد از تحمل مجازات پس ازمدتی رفع اثر می گردد وبا توجه به ملاک بودن وضعیت فعلی داوطلب این سوابق جز درموارد بسیار نادر باعث محرومیت وی از حقوق اجتماعی ومدنی که از جمله آنها استخدام در دستگاههای دولتی است نمی گردد. 

10-مندرجات جدول سوابق ایثارگری و بسیج و...باید مستند بوده و مدارک لازم ضمیه گردد تا داوطلب بتواند از مزایا و امتیاز آن درموارد انتخاب اصلح برخوردار گردد.

11- در نوشتن شماره تلفنهای تماس و آدرس ها نهایت دقت را مبذول فرمایید و کروکی های مربوطه را دقیق ترسیم نمایید. ودر صورتیکه فرد در محلی فقط چند ماه سکونت داشته ویا مستاجر بوده وهرسال در محلی سکونت داشته باید تمام آنها به طور دقیق و خوانا به صورت آدرس پستی ذکر گردد برای پر نمودن این قسمت در صورت کمبود جا قبل از تکمیل این جدول از کارکنان گزینش آگاهی بیشتری کسب کنید.

13- درخاتمه داوطلب گرامی صحت مندرجات خود را با امضاء ودرج تاریخ اعلام می دارد.